Death and all his friends...

Sehr schön, bitte bitte!

Hoppas frasen ovanför är någon slags tyska iaf. Hade bara lust att skriva på tyska, fråga inte mig varför. Men det är väl bra att vara lite impulsiv, eller?

Har lyssnat på väldigt mycket musik de senaste dagarna, inte så mycket i plugget men när jag väl kommer hem så är den på precis hela tiden. Musik är en trevlig sak! Jag har om inte allt för länge nån slags piano-konsert i Jäders kyrka. Känns inte helt toppen faktiskt. Har ungefär samtidigt en Gitarr-konsert någonstans, känns verkligen inte toppen.

Listar mina favoritband just nu:

1. Radiohead (hotad etta för första gången på 2-3 år)
2. Coldplay (kommer starkt)
3. Elton John (Vafan?)
4. Kent (har stannat, men håller platsen)
5. Death Cab for Cutie (börjar svalna lite)
6. Jeff Buckley (kommer troligtvis snart)
7. Eminem (Vafan?)
8. Prodigy (nja, försvinner nog från listan snart
9. Foo Fighters (kommer kanske)
10. Diverse rotmos (sist men inte minst)

Listar också mina favoritband för 10 år sedan:

1. Abba (aja baja)
2. Backstreet Boys. (slå mig inte)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kungliga Kommentarer

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0