Anna for you, a thousand times over...

"Here we go again..." passar väl bra för bloggen. Jag har ju då inte skrivit sedan 2008-05-30 09:49:42 men jag hade tänkt återuppta skrivandet igen efter stora efterfrågningar från mina "stammisar". (Åh, lammkött)

Idag, måndag.

"Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Det mottot speglades idag av glömda idrottskläder, kebab-lunch och inställd teater.

Bläddrade lite på aftonhoran (aftonbladet) och såg att det fanns någon "graviditets-diet" vilket jag tycker låter väldigt udda och besynnerligt. Det var mycktet viktigt att hålla en jämn fett-halt. En fundering jag fick var om det verkligen funkar på oss män också? Från att ha trötta-sunk spermier till att ha spermier a la Dolph Lundgren! Det kanske är dags att testa just den dieten, någon som vill vara försöksperson åt mig?


Kungliga Kommentarer
Postat av: anna

hahahhaahha ;D jag tror att hans spermier röker hasch och snortar kokain;)

2008-09-22 @ 19:52:34
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0