Look at the stars, look how they shine for you...

Grymt trött idag, degade lite framför datorn igår kväll/natt. Väntar också med spänning efter en underbar kväll. Väntas att bli 10 grader och regn, men vad gör det när kommer ha så roligt ändå :) Nej, nej, inte ska vi väl klaga på vädret.

"look at the stars, look how they shine for you..."

Epic moment på historian igår. Började oskyldigt med att jag skrev Hiwa <3 Mostafa på ett papper + en trevlig jude-vits (vi pratade om judar för tillfället). Det spårade ut med flera teckningar, kommentarer och allmänna trevligheter. De inblandade i hysterierna var väl jag, Hiwa, Anna och Ida.
Mesa likes you berry, berry musch!

"När det gäller SP1A (Spätta), er kommer jag sakna varenda dag"



Kungliga Kommentarer
Postat av: anna

usch regn!!! :/:/:/:/ jag vill inte! vi borde förfesta hos ngn! :D Och vadå sakna varje dag, du ska väl inte sluta? :O hör av dig? :)<3

2008-10-04 @ 12:42:12
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag ska absolut inte sluta, jag citerade bara ett julrim jag skrev i 1:an :P



Haha, Olle fick nog ett till "Epic-moment" igår på berget <3

2008-10-06 @ 09:17:01
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0