It may be quite simple but, now that it's done...

Kort inlägg idag p.g.a. tidsbrist.

Utvecklingssamtal idag, inget speciellt att rapportera förutom att jag blev sur på OK i svenska fastän jag fick MVG på provet. Men ändå, det är ju bara ett omdöme :) Apropå omdömena så står det aldrig någonting speciellt så jag anser att hela vitsen med utveckligssamtal och omdömen är helt bortkastad om det inte tas mer seriöst. You choose...

Var duktig och lagade mat till familjen idag (halvår sen sist) och jag visade upp mina gastronomiska färdigheter, som resulterade i ett MVG i hemkunskap, genom att göra isterband och potatis. Pluspoäng till mig!

*Titta inte om ni inte blir stötta. Titta bara om ni ser ironin som jag gör*



Kungliga Kommentarer

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0