"Heeere's Johnny"

Senaste dagarna har kantats av ohäslosamma mängder av tv-tittande. De är speciellt ohälsosamma då de har oftats blivit efter kl 24 på natten (vilket är en trolig anledning varför jag känner mig hängig för tillfället). Fast det är väldigt mysigt att kolla på film i sängen, under täcket :) Filmer som setts nyligen är: Apocalypse Now, Stardust, The Notebook, Titanic, Das Leben der Anderen, Der Untergang, American Beauty, och sist men absolut inte minst The Shining med fantastiska Jack Nicholson. Apropå The Shining så tycker jag att den var riktigt bra men jag förstod inte riktigt allt som hände och vill därför gärna läsa boken. Och apropå Jack Nicholson så tycker jag synd om honom för att han alltid får spela "mentalt sjuka" personer i filmer som t.ex. i The Shining, Batman (Joker), Gökboet och Anger Management. Om han fortsätter så finns det nog chans att han blir mentalt sjuk själv,tyvärr :)

All work and no play make Jack a dull boy...


Kungliga Kommentarer
Postat av: anna

närå, han är med i bla en film som heter galen i kärlek, fan asbra :D!

2008-11-13 @ 15:27:43
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jojo, lite vilopaus behöver han väl :)

2008-11-13 @ 21:02:01

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0