Bilder?

Kommit på att jag lägger in mycket några bilder på min blogg, ska försöka förbättra det (och uppdateringen av inläggen förstås). Alternativet är att jag kanske borde skaffa en bilddagbok! Jag har funderat på detta en tid men inte kommit fram till något direkt. Jag har velat och därför frågar jag er, min breda läsarquad: Bör jag skaffa bilddagbok för att kompensera för de torftiga inläggen? I'm all yours...

Fucking Jävla Öppet Jävla Hus imorgon!"#¤%&/()=?
Precis som Mattias säger, det är meningslöst och vi kommer inte göra någonting. Men ändå man måste väl tänka positivt, eller? Ja mena....det är inte som på Stålfors där de la kompensationsledigt på studiedagar eller så, vilket är så jävla respektlöst!

Har förövrigt köpt mig en notbok med EltoN JohN för att lira lite, fick som present av min härliga syster. Vart på pianokonsert i Stockholm och kollat på troligtvis världens bästa pianist: Grigory Sokolov. Har inte lyckats stänga käften sedan den kvällen, hakan ligger bara....


Kungliga Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa, skaffa bilddagbok olle!

2008-11-09 @ 22:53:44
Postat av: Anonym

jawohl!

2008-11-16 @ 21:25:02

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0