Torsdag

Ont i magen. Så kan man sammanfatta min kväll. Men egentligen inte eftersom jag hade konsert på Statt (FLOTT!) idag. Denna konsertdag skulle jag spela piano men ihop med ett storband, Casablanca. Det var mysigt och det gick rätt bra. Publiken, som bestod av IV-lärare från hela landet, var dock inte tysta utan pratade oavbrutet. Dålig respekt och väldigt otrevligt! SKÄMS!

Underbart väder idag. Precis så varmt som jag vill ha det, i alla fall på våren. Solade faktiskt lite mellan några lektioner. Hiwa passade på medan jag lyssnad på mp3 att kittla mig med ett grässtrå. Jag, dum som jag är, trodde det var en fluga...och rackarn spelade in det också. Socialt självmord?

På sommaren kan det vara lite varmare för då har man också alternativet att åka och bada. Bada är mys men det påminner mig om bristande fysik, bortglömda simtalanger och dåliga val i livet. Därför badar jag inte så ofta, utan bara med nära vänner...

Samhällskunskapen nästan klar nu och tror jag inte jag skrivit den så bra men hoppas att han iaf inte blir arg. Powerpoint-presentationen visades idag också. Jag är lite stolt över våran men jag vet inte om jag vill att den går vidare eftersom det kan visa sig vara pinsamt att kanske gå upp på nån rand0m scen någonstans inför MASSOR utav folk.

Kan också berätta hur jag röstade (det är nog inte så hemligt hoppas jag)

Naturkunskapen:
Plats 1: Grupp 2
Plats 2: Grupp 4

Geografin:
Plats 1: Grupp 6
Plats 2: Grupp 9

Avslutande fråga:

Två fångar, A och B, ställs inför två val:
Om en vittnar mot den andre och den andre håller tyst, går den som vittnade fri och den som inte gjorde det hamnar i fängelse i 10 år.
Om båda håller tyst hamnar båda i fängelse i 6 månader.
Om båda vittnar mot varandra får båda 2 års fängelsevistelse var.
Båda fångarna måste göra ett val, men vet inte vad den andre kommer att välja.

Vad kommer hända tror ni?

Kungliga Kommentarer
Postat av: Annika

om det är två smarta fångar så håller de tyst båda två!

2008-05-09 @ 21:07:23
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0