List-dags!

Höger- eller vänsterhänt?  Vänster

Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: Sura saker

Är det nåt du absolut inte äter: Bara fiskbullar egentligen...
Kläder just nu: Shorts och t-shirt

Musik just nu: Kent - Dom som försvann

Vad sa du senast: "Vi börjar prick va?" till Roberto

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Slutet av 1700-talet.
Sommarplaner: Träffa både gamla och nya kompisar
Fisk eller badkruka: Både och...

Längd och vikt: ca 184 cm och 60-65 kg (varierar)
Hur många kuddar sover du med: En

Favoritväder: Soligt och fint, ca 25 grader

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:  mp3, hörlurar och nån kompis
Spelar du nåt instrument: Piano och gitarr främst, men kan också spela bas och trummor.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska definitivt

Sparare eller slösare: Sparare, tyvärr....

Vem är viktigast för dig: Troligtvis mamma...

Bästa film: Pianisten/Gladiator

Tror på liv på andra planeter: Tveksamt...

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Mycket möjligt

Tror du på mirakel: Nej

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, men bara för vissa...

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte särskilt

Ser du på kärleken som ett misstag: För tillfället, ja.

Hur många barn har du, vill du ha: Har inga just nu men kan tänka mig 2-3.

Bio eller promenad: Bio, definitivt

Är du kittlig: Ja

Snarkar du? Bara lite, men jag pratar i sömnen.

Stjärntecken? Lejon

Rädd för insekter? Tyvärr....

Äckligaste insekten: Småjävlar som man upptäcker lite överallt på kroppen

Största svaghet: Blir för fäst vid saker och ting

Det här är jag bra på: Få vänner

Bästa bok? Gillar Harry Potter böckerna...

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar skulle vara mysigt

Vad vill du jobba som? Vet inte, det bryr jag mig inte så mycket om...
Chips, morötter eller godis? Godis, ofc

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Nej, men har gjort

Har du någon flickvän/pojkvän? Nej...

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kommer aldrig taturera mig eller pierca mig!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt i mitt rum men relativt välstädat annars.
Gungar du på stolen? Nej, jag är så rädd för att ramla.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Bara om jag skulle bli tvingad!

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

Hur är din drömtjej/kille? Vet ej, jag har inte sett henne än.

Hur många syskon har du? 2 äldre syskon

Vad är du mest rädd för? Att bli psykiskt störd/sjuk

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Nej

Gillar du att sjunga? Ja, ibland

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhällsvetenskapliga nöts just nu. Vill bara ha all grund
Anser du att du är stark? Nej

Brukar du sola? Nej, finns så mycket annat trevligt att göra

Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej

Snusar du? Snusläpp? Nej

Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Klart jag har, ask me ;)


Kungliga Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ush, ja fiskbullar är asäckligt..=P

2008-05-30 @ 10:02:48
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: anna

OLLLLEEEEEE, hur var det nu med uppdateringarna? ;)

2008-09-18 @ 15:06:19
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0