Delade känslor, bra eller dåligt?

Som topic lyder, så har jag haft delade känslor idag.

Lyckades iaf få 2 MVG på engelskan = Bra
Gjorde en dålig redovisning på engelskan = Dåligt
Var tvungen att göra Matteprovet om jag skulle få MVG = Halvbra
Jag har inte börjat med svenskan = Dåligt
Det blir inget Samhällskunskapsprov = Bra
Inte skrivit i mitt fiasko till blogg = Halfway to Hell


DEN HÄR VECKAN KOMMER BLIR VÄLDIGT, VÄLDIGT JOBBIG!

Det beror på att det är musikskolans vecka. Det betyder massor av konserter, och massor av möjligheter att komma och titta! Det skulle kännas väldigt roligt om någon/några som jag känner kom. Ni kommer inte ångra er!

Som tur var så kommer den här veckan bara en gång per år så jag kommer vara borta rätt mycket från olika lektioner. Hoppas innerligt att jag inte missar någonting viktigt. Onödiga saker gör det ingenting att jag missar.




Och en ny grej som kanske kan vara lite rolig för er att testa hemma är paradiddel. Ni har nog säkert inte hört talas om det, bara vi musikNÖRDAR vet sånt.

Du gör såhär!

1. Lägg dina händer på dina lår.
2. Du ska sen klappa på låren i det här mönstret:

Vänster hand: V
Höger hand: H

V      H      V      V      H      V      H      H

Alltså vänster, höger, vänster, vänster, höger, vänster, höger, höger och sen om och om igen!
Måste erkänna att jag inte är bra på det men jag kan det iaf ;)

Prata med mig!
PRATA med mig!
Prata MED mig!
Prata med MIG!
PRATA MED MIG!

kthxbye


Kungliga Kommentarer

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0