Är det här verkligen rätt?

Nu har jag gjort det igen.

Jag och min osvikliga talang att förstöra det jag gillar bäst. Men jaja, livet går vidare och tiden läker väl alla sår? Eller?

Inte alls skönt att det inte är så långt kvar till sommarlov, blir så stressigt nu. Hoppas väl att det är någon överhuvudtaget som kommer att läsa bloggen, annars blir det väl lite fiasko kanske. Världens värsta Renevatio.

Blogg blir ibland som ett beroende. För mig så tänkte jag ibland på bloggen och när jag cyklade hem så satt jag och tänkte ut vad jag skulle skriva. Sånt känns alltid kul!

Apropå cykla så ska jag försöka använda den som ett hjälpmedel för att förbättra min "döda" kondition, inte för att tjata men, men...

Jag har idag vart med Alex. Vi har lirat lite data, ätit skräpmat (som alltid), och haft allmänt trevligt. Han är trevlig han, oftast.

Liten fotnot: Katrin har tagit bort sin blogg igen, tyvärr.

Undersökning: Ska vi fortsätta med killkunskap och tjejkunskap?
Om vi ska göra det så är jag beredd att göra ett till läxförhör.

Kungliga Kommentarer
Postat av: Johanna

För min del kan du lika gärna avstå från att skriva läxförhör för jag känner inte att jag är så sugen på att svara iaf. men om du vill skriva något sånt får du göra det men jag vill nog helst bara läsa. men som sagt, du gör som du vill

2008-05-06 @ 18:57:33
URL: http://blomstrand016.blogg.se

Kommentera det kungliga inlägget här med en ännu mer kunglig kommentar:

Ditt Namn, danke:
Kom ihåg mig? (Du kommer väl tillbaks? :O)

E-postadress: (publiceras ej, utom för mig)

URL/Bloggadress (om du har någon förstås):

Kunglig Kommentar:

Trackback
RSS 2.0